donderdag 31 januari 2013

Snow on Hip Queens

Hey lieverds,

Een kort artikeltje: omdat er nog veel sneeuw lag dit weekend, schilderde ik besneeuwde dennebomen en sneeuwvlokjes op mijn nagels. Ik gebruikte als basislaag Hip Queens Wear Blue Jeans (van Catrice) en verschillende kleuren groen en een witte lak om de dennebomen en sneeuwvlokjes te schilderen.

Hey sweethearts,

A short article today: because there was still a lot of snow this weekend, I painted snowy pine-trees and snowflakes on my nails. I used Hip Queens Wear Blue Jeans (Catrice) as base and different colors of green and a white polish for the pine-trees and snowflakes.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice: Hip Queens Wear Blue Jeans
- Paris Memories (donker groen/dark green)
- Catrice: Innocent Toxin (LE lichtgroen/light green)
- Essence: Tip Painter
- nail art brush
- hexagons
- topcoat

 
Ik plaatste nog een lichtblauwe hexagon in het midden van de sneeuwvlokjes.
 
I also placed a light blue hexagon in the middle of the snowflakes.
 
 
 
Bedankt voor jullie reacties.
Thanks for your comments.



Katherine
X

16 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan! En dat lakje heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks amazing, though I don't want snow anymore in our country! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I don't want snow either, but last night it started snowing again... I look so forward to the summer.
      Thank you Zala!

      Verwijderen
  3. Heel gaaf gedaan! de dennebomen met de sneeuw erop vind ik vooral heel gaaf.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww, so pretty - and your title is almost as goofy as mine LOL - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) I love searching goofy names for my nails, just like you do. It makes the mani more personal I think.
      Thank you Maria.

      Verwijderen
  5. I still wish I could experience snow personally so that if I'll do a manicure like this one, it would fit in. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) I understand. Here it's no problem, a snowy mani stil fits because it snowed again last night.

      Verwijderen