donderdag 17 januari 2013

Dirty Berry Snowflakes

Hey iedereen,

Vandaag een nailart die past bij het weer buiten denk ik. Hier is het om vast te vriezen... zo koud! -14°C is toch wel koud! Naar de nailart dan maar...

Hey everyone,

Today a nailart that fits the weather I think. Here it's freeeeeezing...so cold! -14°C is really cold! To the nailart... 

Wat ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice Dirty Berry
- stamping plate m76 (BPS)
- hexagons (goud/gold)
- Catrice Million Styles Effect Top Coat: Have An Ice Day
- topcoat



Ik startte met 2 laagjes Catrice Dirty Berry. Een super mooie paarse lak met allerlei shimmertjes in. Daarna wou ik witte sneeuwvlokjes stempelen, maar die waren te fijn om goed op die paarse lak te zien. Dan koos ik maar voor het tekeningetje van de stamping plate m76. Die was beter te zien. Ik plaatste in het midden van de afbeelding een gouden hexagon en werkte de rest af met de Million Styles Effect Top Coat van Catrice.

I started with 2 layers of Catrice Dirty Berry. A beautiful purple polish with lots of shimmer. After that, I wanted to stamp some white snowflakes, but because the images had such fine lines, you couldn't see them on the purple polish. So I chose an other image of imageplate m76, this one came out better. I placed a golden hexagon in the middle of the image and putted some Million Styles Effect Top Coat on the rest of the image.


Hebben jullie het niet te koud?
Don't you have it cold?

Katherine
xox


19 opmerkingen:

  1. not so cold where i live ;)
    dirty berry is awesome, i really need to get me that bottle :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It really is awesome indeed. You should get it ;-). Thanks

      Verwijderen
  2. Very cute stamping nail art. Love catrice dirty Berry polish :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan! Dirty Berry is één van mijn favoriete lakken ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Merel. Dat is ook één van mijn favorieten geworden.

      Verwijderen
  4. Brrr it has been cold here in Denmark too, right now it's -8 outside - I love this snowflake mani :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's still cold here, it sure is in Denmark too :-). Thank you Maria.

      Verwijderen
  5. Hij is heel mooi! Ik gebruik zelf dirty berry echt nooit! Ik weet eigenlijk niet eens of ik hem al weleens heb geswatched, ik zou m toch eens moeten pakken. Hij is pretty!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou zooo van dat lakje! Leuke mani!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hola!! me gusta el diseño!

    Un besito desde  ❤sɔıʇǝɯsoɔƃuıʌol❤

    He creado mi primer RETO de MANICURAS! y me gustaría que participaras!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er heel mooi uit!
    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah Dirty Berry is echt een mooi lakje!
    Leuk gedaan, vooral het detail met die rhinestone is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dirty Berry is one of my faves, so beautiful! gorgeous manicure! beautiful stamping!

    BeantwoordenVerwijderen