dinsdag 18 december 2012

NOTD: It's a Red Christmas (Contest Simply Rins)

Hey,

Misschien weten jullie ervan, maar Rina Alcantara gaf 2 weken geleden een wedstrijd. De bedoeling was een nailart te maken op ten minste 4 van je eigen nagels met als onderwerp 'It's a Red Christmas'. Er mocht niet gestempeld, geplakt... worden. Neen, het moest een freehand nailart worden (omdat zij op haar blog alleen maar aan freehand nailart doet).
Ik besloot aan de wedstrijd deel te nemen... Misschien ben je hem al tegengekomen op haar website.

Hey,

Maybe you know already, but Rina Alcantara gave a contest 2 weeks ago. You had to make a nailart on at least 4 of your own nails. The theme was: 'It's a Red Christmas'. Stamping, using stickers...was forbidden. No, you had to make a freehand nailart (because she dedicates her blog to freehand nail art). 
I decided to go along... Maybe you've seen my entry already on her website.


Ik geef jullie ook nog eens de foto waarmee ik deelnam aan de wedstrijd.

I show you also the picture with which I participated the contest.


 We moesten onze naam ergens in de foto zelf verwerken, mochten die er achteraf met de computer niet opplaatsen. 

We had to make an analog signature to watermark our photo. A digital watermark was forbidden.


Ik maakte een accentnagel met hulst. Op de andere nagels bootste ik het pak van de Kerstman na. Ik versierde deze met kerstlichtjes.

Ik heb jammer genoeg niet gewonnen maar vond het heel leuk aan deze wedstrijd deel te nemen.

I made an accentnail with holly. On the other nails I simulated the suit of Santa Claus. I decorated it with christmaslights.

I didn't win the contest but I had a great time participating.

Wat denken jullie van mijn deelname?
What do you think of my entry?


Katherine

16 opmerkingen:

  1. this is great :D
    i'm jealous a bit, how did you manage to do such a tiny details ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you!
      I love to paint details, I use a very tiny nailart brush and try to have a steady hand ;-).

      Verwijderen
  2. I really like it none-the-less, and as you say the having fun part is the main thing!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Maria. I think so too, I had a great time doing it.

      Verwijderen
  3. good job freehanding! good luck to you in the contest =]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you.
      I didn't win, but I had a lot of fun participating.

      Verwijderen