maandag 5 november 2012

NOTD: Halloween (too late due to computercrash)

Hey iedereen,

Ik ben er al een paar weken uit, verschrikkelijk! Mijn computer begeeft het en dan sta je daar, zonder enig contact. Daarom heb ik jullie blogs nog niet kunnen bekijken de laatste weken, heb ik geen boodschappen kunnen nalaten en heb ik hier dus niet kunnen posten.
Ik hoop dat het probleem nu even achterwege blijft en ik terug aan mijn blog kan werken.
Bedankt om er nog te zijn.

Vandaag toon ik jullie graag een nailart die ik speciaal voor Halloween gemaakt had. Ik had gepland de nailart te posten vorige week woensdag maar dat lukte dus niet. Daarom met enige vertraging zie je nu toch mijn Halloween-nailart.

Hey everybody,

I was gone for a few weeks, terrible! My computer had crashed and than you're on your own, without any contact. That's why I wasn't able to visit your blogs the last few weeks, I couldn't give comments or post here on my own blog.
I hope I can leave that problem behind and can work on my blog again.
Thanks for still being here.

Today I want to show you a nailart I made especially for Halloween. I planned to post this nailart on wednesday 31 October, but that was impossible. So, with a little delay you'll see my Halloween-nailart anyway.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- spons / sponge
- Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans
- Catrice Blue Cara Ciao
- nailart brushes
- Paris Memories nr. 10 (zwart / black)
- Essence: Pimp My Bright (season of extremes)
- Seche Vite

 
Ik begon met een gradient met Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans en Catrice Blue Cara Ciao. Daarna haalde ik mijn nailart borsteltjes tevoorschijn en schilderde ik met nagellak de tekeningen op mijn nagels. De duim en ringvinger stellen een boom voor. De middelvinger is een spookhuis en de ringvinger en pink zijn oude graven en kruisen.
 
I started with a gradient with Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans and Catrice Blue Cara Ciao. Than I used my nailart brushes to paint the designs on my nails with black nailpolish. On my thumb and index I painted a tree. The middle finger is a haunted house and the ring finger and pink are old graves and crosses.
 
 
De topcoat is Seche Vite.
The topcoat is Seche Vite.
 
 
Mijn rechterhand
My righthand
 
Sorry voor de afwezigheid. Ik hoop dat jullie toch nog van deze Halloween-nailart kunnen genieten.
I'm sorry for my absence. I hope you still can enjoy this Halloween-nailart.
 
Hou je er van?
Do you like it?
 
Katherine
 

14 opmerkingen:

  1. zeker weten, zien er geweldig uit!
    Mijn laptop heeft het ook begeven, balen is dat ;(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Dat is toeval. Balen is het idd en zeker als het zo lang duurt.

      Verwijderen
  2. It's great to have you back, and I love the mani!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty. Would have been great for Halloween :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel gaaf geworden! Hopelijk werkt je computer weer goed nu.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook. Ik kan niet nog eens van de wereld afgesloten zijn ;-).
      Dank je, blij dat je het mooi vindt.

      Verwijderen
  5. Glad to see you back! :) gorgeous Halloween manicure! i love it!

    BeantwoordenVerwijderen