maandag 12 november 2012

NOTD: Biocura flowers

Hallo,

In mijn vorige post liet ik jullie een swatch zien van Biocura nr. 6 uit de Aldi. Op dit kleurtje schilderde ik bloemetjes en bloemensteeltjes. Benieuwd? Kijk maar mee...

Hello,

In my previous post I showed a swatch of Biocura nr. 6 from Aldi. On this polish I painted flowers and flower stalks.Curious? Take a look...

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Biocura nr. 6
- Catrice Innocent Toxin (LE Revoltaire) (groen / green)
- Essence Pimp My Bright (LE Season of extremes) (geel / yellow)
- Essence Passion For Fashion (paars / purple)
- Bourjois nr. 14 (roze / pink)
- Hema nr. 07 (donkerroze / dark pink)
- nailart brushes
- topcoat


Met een nailart borsteltje schilderde ik eerst de stengeltjes. Daarna schilderde ik bloemetjes in verschillende kleurtjes. De nagel van mijn ringvinger bedekte ik volledig. Bij de andere nagels deed ik slechts de onder- of bovenkant.

With a nailart brush I painted the flower stalks. Than I painted the flowers in different colors. I totally coverd the nail of my ring finger. On the other nails I painted the up- or underside.


Wat denken jullie van de rode achtergrond in combinatie met de bloemetjes?
What do you think about the red background in combination with the flowers?

Katherine

18 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele mooie combinatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nail art! Erg fleurig en romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen