woensdag 19 september 2012

Swatch: Essence - Sparkling Water Lily

Hallo iedereen,

We zitten terug in het midden van de week.
Vandaag toon ik jullie graag de swatch van Sparkling Water Lily van Essence.
Het lakje is te koop in het Kruidvat voor 1,69 euro.

Hello everybody,

We are in the middle of the week already.
Today I show you a swatch of Sparkling Water Lily from Essence.
The polish is for sale in Kruidvat for 1,69 euro.

 
Ik bracht 1 laagje aan op onderstaande foto. Het lakje dekt reeds goed met 1 laag maar ik vind dat er nog een laagje bij mag.
 
On the next picture you see one layer of Sparkling Water Lily. The polish is pretty opaque with one layer, but I wanted a second layer.
 
 
Hieronder zie je het effect van 2 laagjes. Ik vind dit best een mooi resultaat voor 2 laagjes. Als je goed kijkt zie je blauwe shimmer in het lakje, heel leuk.  
 
Below you see the effect of 2 layers. I find it a nice result for 2 layers. If you look closely, you'll see a blue shimmer in the polish, very nice.
 
 
Binnen enkele dagen volgt er een nailart op dit lakje.
 
In a few days I'll post a nailart with this polish.
 
Ben je een fan van dit lakje?
Are you a fan of this polish?
 
Katherine

10 opmerkingen:

  1. staat jou mooi, maar denk niet dat ik hem zelf ga kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u :-). We kunnen niet allemaal van hetzelfde houden hè ;-).

      Verwijderen
  2. A very nice polish, I have a weakness of those "mother of pearl" whites :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice polish. I don't wear a lot of pearly colours but it's pretty ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pearly colors remind me of glamorous half moon manis...so classy and elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That's beautiful. And it's great that that's only 2 coats!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kleurtje! Hij doet me denken aan een ander lakje van Essence ben alleen even de naam kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen