vrijdag 28 september 2012

NOTD: French flowers

Hey lieverds,

Vandaag wil ik jullie een nailart tonen die ik een aantal weken geleden bij mijn zus maakte. Ze moest naar een feestje en had graag bijpassende nagels gehad. Omdat ze, net als ik, ook zo houdt van French Manicure moest ik met witte boordjes werken. Omdat ze een kleedje ging aandoen met roze en rode bloemen schilderde ik met acrylverf bloemetjes op haar nagels.

Hey sweethearts,

Today I would love to show you a nailart I did with my sister a few weaks ago. She had to go to a party and wanted her nails to fit. Because she loves French Manicure, just like me, I had to work with white tips. Because she wore a dress with red and pink flowers, I painted flowers on her nails with acrylic paint.

Ik maakte deze nailart bij haar thuis. Ik had mijn nagelspulletjes niet bij dus ik kan moeilijk zeggen welke nagellakjes ik gebruikte. Ik maak toch een klein overzichtje.

I did this nailart at her house. I didn't have my nailstuff with me, so I can heardly say which nailpolish I used. I'll still make a little summary.

Ik gebruikte / I used:
- een setje French Manicure / a French Manicure set
- acrylverf: zwart, roze / acrylic pain: black, pink
- donkerrode nagellak / dark red nailpolish
- zilver nagellak / silver nailpolish


 
 
Ik begon met de French Manicure. Daarna trok ik met zwarte acrylverf en een klein penseeltje fijne streepjes over de tips. Met hetzelfde penseeltje schilderde ik daarna roze bloemetjes. De zwarte lijntjes lijken nu grijs, maar dat komt door de flits van de camera.
 
I started with the French Manicure. Afterwords I painted fine stripes on the tips with black acrylic paint. With the same brush I painted pink flowers. The stripes look now grey, but that's due to the flash of the camera.
 
 
Omdat mijn zus geen rode acrylverf had, heb ik met donkerrode nagellak de binnenkant van de bloemetjes gekleurd. Daarna gaf ik de bloemetjes nog een zilveren hartje en plaatste ik hier en daar nog enkele zilveren stipjes.
 
Because my sister didn't have red acrylic paint, I used dark red nailpolish to colour the inside of the flowers. After that I gave the flowers a silver heart and I placed a few silver dots randomly on the nails.
 
Hier zonder flits. Slechtere kwaliteit, maar nu zie je dat de lijntjes zwart zijn.
Here without flash. Bad quality, but now you see that the stripes are black.
 
 Wat denk je van deze French Manicure bij mijn zus?
What do you think of this French Manicure with my sister?
 
 
Katherine
 
 

24 opmerkingen:

  1. wow amazing french tip. its so romantic and feminine :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit Katherine!
    Heb zelf nog nooit met acryl gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is de moeite hoor, eens proberen met acryl.
      Dank je wel.

      Verwijderen
  3. Dit ziet echt mooi uit heel mooi gedaan! xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen