zaterdag 30 juni 2012

NOTW: 2 coloured french

Hey nailartliefhebbers,

Omdat ik erg van french manicure hou, in alle verschillende vormen die er maar zijn, ben ik hier deze week terug met een french. Deze keer heeft deze 2 kleuren: groen en paars, met rode bolletjes als afwerking.
---
Hey nailartlovers,

Because I love french manicure, in every way it's possible, I'm back with a french. This time it has 2 colours: green and purple, with red dots as the 'finishing touch'.



Ik startte met het maken van een paarse driehoek. Daarna trok ik een rechte lijn in het groen tot aan het paars. Met rode bolletjes werkte ik de paarse schuine lijn af. Het geheel werd afgewerkt met een topcoat. (Mijn nagel van mijn wijsvinger was toen net afgebroken. Daarom dat deze zo kort is. Jammer dat dit onmiddellijk heel wat minder mooi is bij een french manicure, maar ik kan dan ook niet wachten om deze uit te proberen tot mijn nagel weer de gepaste lengte heeft).
---
 I started with maken purple triangles. Afterwards I made a straight line with the green polish, against the purple triangle. With red dots I finished the purple oblique line. A topcoat over it, and ready. (My nail from my forefinger was just broken that day. That's the reason why it is so short. A pitty that my french manicure does not look that nice with a short nail, but I couldn't wait until it grew a bit longer).




Wat vind je van deze french manicure? Passen deze kleuren bij elkaar?
What do you think about this french manicure? Do the 2 colours fit?



2 opmerkingen: