vrijdag 8 juni 2012

NOTD: Cirkeld

Deze nailart heb ik een tijdje geleden gemaakt.

Ik maak hier gebruik van een rode lak (van Essence color & go: cosnova), een zwarte lak (van Paris Memories), een matte topcoat voor de tips (van NYC: Matte me crazy) en een imageplate van Essence.

Ik vond het kleur wel een beetje fel uitvallen maar heb toch veel complimentjes gekregen.
Ik kreeg ook veel de vergelijking met een lieveheersbeestje :-).

Wat vinden jullie ervan?
---
I made this nailart a time ago.

I used a red polish (from Essence color & go: cosnova), a black polish (from Paris Memories), a matte topcoat for the tips (from NYC: Matte me crazy) and an imageplate from Essence.

I found the colour a bit intesive at first but still I received a lot of compliments. The comparison with a ladybug was easily made.

What do you think?


Kwestie van er in te vliegen met een felle kleur ;-)
---
Let's start with a intensive colour ;-)


Wat ik leuk vind aan de matte topcoat is dat die al je lakjes in enkele seconden in een matte nagellak kan veranderen. Zo heb je meteen al je kleurtjes ook in een matte variant. Erg aan te raden die matte topcoat van NYC als je van matte nagellak houdt.
---
What I like about the matte topcoat is that you can change all of your polishes into a matte polish in a few seconds. In that way you can have a matte variant of all of your polishes. Really recommended, the matte topcoat of NYC if you like matte nailpolishes.


Bij deze nailart heb ik wel enkel de tips in het mat gedaan, maar je kan gerust je volledige nagel een mat laagje geven.
---
Whit this nailart I only gave the tips a matt texture. You can also give your whole nail a matt layer.
Wat vinden jullie van deze nailart? En van het contrast mat/glanzend?
What do you think about this nailart? Do you like the contrast matt/glossy?

2 opmerkingen:

  1. Hey hoi! Ik ben je blog tegengekomen via een andere blog en wilde even een kijkje nemen. Wat een leuke nailart! Zag dat je net begonnen bent; ben benieuwd wat je nog meer gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je reactie. Kom je af en toe een kijkje nemen? Ik kijk alvast even bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen