maandag 4 juni 2012

Nieuw

Hallo lieve bloggers.
Vanaf vandaag deel ik graag mijn hobby met jullie: nailart. Ik ben al een tijdje bezig met nailart en verschillende nagellakjes. Mijn collectie is nog niet zo groot maar deze zal zeker nog groeien (ik kan het niet laten een nieuw lakje of kleurtje te kopen als ik er tegen kom. Ik zal deze jullie dan zeker tonen). Mijn blog heet 'Weekly Nails' omdat ik ongeveer elke week een nieuwe nailart of een nieuw lakje uitprobeer. Dus zal ik hier, in de mate van het mogelijke, elke week mijn nieuwe nailart 'showen'.
Veel plezier, hopelijk hebben jullie er iets aan!

Groetjes,

K

---

Hey dear bloggers.
From today I would love to share my hobby with you: nailart. I'm already busy with nailart and different nailpolishes for a while. My collection isn't big yet but it will grow (when I see a new polish or colour I can't leave it in the shop. I will show you when I bring home a new one). My blog is called 'Weekly Nails' because I approximately make a new nailart or try a new colour every week. So I will, as much as possible, show you my new nailart every week.
I hope you have a nice time here.

Greets,

K

3 opmerkingen:

  1. Tenminste, als je even je volg balkje toevoegd via widgets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je me willen uitleggen hoe ik dit moet doen? Omdat ik een beginnende blogger ben ken ik hier nog niet veel van. In dacht dat sowieso iedereen die wou mij kon volgen. Ik zou het jammer vinden moest dit niet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen